Menu
...
Liberk

Povinné informace

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Obec Liberk
Obec Liberk vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.
Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Liberk 70
51712 Liberk
starosta: 494 545 129
kancelář: 494 545 129
správa, podatelna: sprava@obec-liberk.cz
starosta: starosta@obec-liberk.cz
účetní: ucetni@obec-liberk.cz
WWW: obec-liberk.cz
ID Datové schránky: 89kbmvf
  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Liberk 70
    51712 Liberk
  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Liberk 70
    51712 Liberk
  • 4.3 Úřední hodiny

    pondělí7:30 – 15:00
    úterý7:30 – 15:00
    středa7:30 – 17:00
    čtvrtek7:30 – 15:00
  • 4.4 Telefonní čísla

    starosta: 494 545 129
    kancelář: 494 545 129
  • 4.5 Adresa internetové stránky

  • 4.6 Adresa podatelny

  • 4.7 Elektronická adresa podatelny

  • 4.8 Datová schránka

    ID Datové schránky: 89kbmvf
Hlavní činnost - Běžný účet: 1240011379/0800 (Česká spořitelna, a.s.)
Hospodářská činnost - Běžný účet: 9021-1240011379/0800 (Česká spořitelna, a.s.)
Hlavní činnost - Dotační účet: 94-112571/0710 (Česká národní banka)
Hospodářská činnost - Dotační činnost: 20095-112571/0710 (Česká národní banka)
00275051
DIČ: CZ00275051

Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají

Úřední hodiny

pondělí 7:30 - 15:00
úterý 7:30 - 15:00
středa 7:30 - 17:00
čtvrtek 7:30 - 15:00
pátek zavřeno

 

Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů

 

Lhůty

  • Odkaz na zveřejněnou informaci - § 6 odst. l) - 7 dnů
  • Výzva k upřesnění nesrozumitelné nebo příliš obecné informace - § 14 odst. 5, písm. b) - 7 dnů
  • Informace o odložení žádosti nevztahující se k působnosti povinného subjektu - § 14 odst.5, písm. c) - 7 dnů
  • Poskytnutí informace žadateli - § 14 odst. 5, písm. d) - 15 dnů
  • Prodloužení lhůty pro poskytnutí informace ze závažných důvodů - § 14 odst. 7) - 10 dnů
  • Rozhodnutí o odvolání - § 16 odst. 3) - 15 dnů
  • Upřesnění žádosti o informaci žadatele - § 14 odst. 5, písm. a) - 30 dnů
  • Lhůta pro stížnost žadatele, který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6; kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo §14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti; kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací - § 16a odst. 3 – 30 dnů
  • Odvolání proti rozhodnutí - § 16 odst. 1) - 15 dnů

Termíny

  • Poskytování informací dle § 5 odst. 1 způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 2) - od 1.1.2001
  • Poskytování informací z registrů způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 3) - od 1. 1. 2002

Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

Kdo může o informaci požádat

  • o informaci může žádat každá fyzická nebo právnická osoba, přičemž nemusí zdůvodňovat proč o informaci žádá

Kdo informaci poskytne

  • kterýkoli státní orgán nebo orgány územní samosprávy (obce)

Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno

  • Je-li požadovaná informace v souladu s právními předpisy označena za utajovanou informaci, k níž žadatel nemá oprávněný přístup, povinný subjekt ji neposkytne.
  • Informace týkající se osobnosti, projevů osobní povahy, soukromí fyzické osoby a osobní údaje povinný subjekt poskytne jen v souladu s právními předpisy, upravujícími jejich ochranu.
  • Pokud je požadovaná informace obchodním tajemstvím dle ust. § 17 zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, resp. dle ust. § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, povinný subjekt ji neposkytne.
  • Informace o majetkových poměrech osoby, která není povinným subjektem, získané na základě zákonů o daních, poplatcích, penzijním nebo zdravotním pojištění anebo sociálním zabezpečení povinný subjekt podle tohoto zákona neposkytne.

Další omezení práva na informace

  • Povinný subjekt může omezit poskytnutí informace, pokud:
    1. se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům povinného subjektu,
    2. jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí povinného subjektu, pokud zákon nestanoví jinak; to platí jen do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím, nebo
    3. jde o informaci poskytnutou Organizací Severoatlantické smlouvy nebo Evropskou unií, která je v zájmu bezpečnosti státu, veřejné bezpečnosti nebo ochrany práv třetích osob chráněna uvedenými původci označením „NATO UNCLASSIFIED“ nebo „LIMITE“ a v České republice je toto označení respektováno z důvodů plnění povinností vyplývajících pro Českou republiku z jejího členství v Organizaci Severoatlantické smlouvy nebo Evropské unii, pokud původce nedal k poskytnutí souhlas.
  • Povinný subjekt informaci neposkytne, pokud:
    1. jde o informaci vzniklou bez použití veřejných prostředků, která byla předána osobou, jíž takovouto povinnost zákon neukládá, pokud nesdělila, že s poskytnutím informace souhlasí,
    2. ji zveřejňuje na základě zvláštního zákona a v předem stanovených pravidelných obdobích až do nejbližšího následujícího období, nebo
    3. by tím byla porušena ochrana práv třetích osob k předmětu práva autorského.
  • Informace, které získal povinný subjekt od třetí osoby při plnění úkolů v rámci kontrolní, dozorové, dohledové nebo obdobné činnosti prováděné na základě zvláštního právního předpisu, podle kterého se na ně vztahuje povinnost mlčenlivosti anebo jiný postup chránící je před zveřejněním nebo zneužitím, se neposkytují. Povinný subjekt poskytne pouze ty informace, které při plnění těchto úkolů vznikly jeho činností.
  • Povinné subjekty dále neposkytnou informace o 
    1. probíhajícím trestním řízení,
    2. rozhodovací činnosti soudů, s výjimkou rozsudků,
    3. plnění úkolů zpravodajských služeb
    4. přípravě, průběhu a projednávání výsledků kontrol v orgánech Nejvyššího kontrolního úřadu,
    5. činnosti Ministerstva financí podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nebo podle zákona o provádění mezinárodních sankcí.
  • Povinný subjekt neposkytne informaci, která je předmětem ochrany práva autorského nebo práv souvisejících s právem autorským (dále jen "právo autorské") , je-li v držení
    1. provozovatelů rozhlasového nebo televizního vysílání, kteří toto vysílání provozují na základě zvláštních právních předpisů,
    2. škol a školských zařízení, které jsou součástí vzdělávací soustavy podle školského zákona a podle zákona o vysokých školách,
    3. knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona,
    4. Akademie věd České republiky a dalších veřejných institucí, které jsou příjemci nebo spolupříjemci podpory výzkumu a vývoje z veřejných prostředků podle zákona o podpoře výzkumu a vývoje, nebo
    5. kulturních institucí hospodařících s veřejnými prostředky, jako jsou muzea, galerie, divadla, orchestry a další umělecké soubory.
  • Povinný subjekt neposkytne informaci o činnosti orgánů činných v trestním řízení, včetně informací ze spisů, a to i spisů, v nichž nebylo zahájeno trestní řízení, dokumentů, materiálů a zpráv o postupu při prověřování oznámení, které vznikly činností těchto orgánů při ochraně bezpečnosti osob, majetku a veřejného pořádku, předcházení trestné činnosti a při plnění úkolů podle trestního řádu, pokud by se tím ohrozila práva třetích osob anebo schopnost orgánů činných v trestním řízení předcházet trestné činnosti, vyhledávat nebo odhalovat trestnou činnost nebo stíhat trestné činy nebo zajišťovat bezpečnost České republiky.

Jak se o informaci žádá

Žádost o poskytnutí informace se podává

  1. ústně, tj osobní návštěvou na příslušném orgánu nebo dotazem provedeným pomocí telekomunikačního zařízení nebo
  2. písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.

Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.

Co musí písemná žádost obsahovat

  • označena („žádost dle informačního zákona“; „žádost dle z. č. 106/1999 Sb.“; „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“, apod.), tj., že se žadatel domáhá poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
  • musí v ní být určeno, kterému povinném subjektu je určena,
  • musí obsahovat u fyzické osoby: jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště a u právnické osoby: název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla, která žádost podává. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
  • je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické adresy podatelny povinného subjektu, pokud ji povinný subjekt zřídil. Pokud elektronické adresy podatelny nejsou zveřejněny, postačí podání na jakoukoliv elektronickou adresu povinného subjektu.
  • musí z ní být patrno o jakou informaci se žádá.
  • neobsahuje-li žádost uvedené údaje, povinný subjekt posoudí ve smyslu ust. § 14 odst. 5 zákona žádost a:
    1. brání-li nedostatek údajů o žadateli podle odstavce 2 postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
    2. v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
    3. v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,

Jaký bude postup povinného subjektu

  • Pokud povinný subjekt žádosti, byť i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti (dále jen "rozhodnutí o odmítnutí žádosti"), s výjimkou případů, kdy se žádost odloží.
  • Povinný subjekt žádost odloží, pokud:
    1. se požadované informace nevztahují k jeho působnosti a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
    2. bránil nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, povinný subjekt vyzval žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil, avšak žadatel nevyhověl této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení.
  • Nevydá-li povinný subjekt rozhodnutí o odmítnutí žádosti, nebo pokud povinný subjekt žádost neodloží, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.

Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví

  • pokud povinný subjekt, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
  • proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti může podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení

Komu se odvolání posílá

  • odvolání se podává u subjektu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti

Kdo o odvolání rozhodne

  • o odvolání rozhoduje orgán (příslušný krajský úřad), který je nejblíže nadřízeným povinného subjektu, který rozhodnutí vydal
  • ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal
  • proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.

Podatelna

  • Ústní žádosti a stížnosti lze podávat na obecním úřadě obce v úředních hodinách.
  • Písemné podněty je třeba adresovat na adresu obecního úřadu (viz bod 4.1)
  • Elektronické podměty je třeba adresovat na elektrocnikou podatelnu obce (viz bod 4.7) nebo do datové schránky obce (viz bod 4.8)
  • 11.1 Nejdůležitější používané předpisy

    Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje

    • Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů
    • Ústavní zákon č. 2/1993 Sb., o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky
    • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
      (upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací).
    • zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů
    • zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech, ve znění pozdějších předpisů
    • zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů
    • zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů
    • zákon č. 200/1990 Sb. o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů
    • zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů, v platném znění
      (Tento zákon upravuje používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinností stanovených tímto zákonem).
    • zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
    • zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, ve znění pozdějších předpisů
    • zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění
      (upravuje postup orgánů moci výkonné, orgánů územních samosprávných celků a jiných orgánů, právnických a fyzických osob, pokud vykonávají působnost v oblasti veřejné správy).
    • zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích
    • zákon č. 21/2006 Sb. o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu 
    • zákon č. 634/2004 Sb. o správních poplatcích
    • zákon č. 563/1991 Sb. o účetnictví
    • zákon č. 280/2009 Sb. daňový řád
    • zákon č. 320/2001 o finanční kontrole
    • zákon č. 300/2008 Sb. o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů
    • zákon č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny
    • zákon č. 12/2020 Sb. o právu na digitální služby a o změně některých zákonů
    • zákon č. 297/2016 Sb. Zákon o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce 
    • zákon č. 35/2021 Sb. Zákon o Sbírce právních předpisů územních samosprávných celků a některých správních úřadů
    • Do těchto předpisů lze nahlédnout v kanceláři Oú Liberk v úředních hodinách podatelny zveřejných viz. výše.

    Úplné znění právních předpisů

  • 11.2 Vydané právní předpisy

    Obec Liberk vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
    Úřední deska

    Právní předpisy obce a jejich evidence jsou k nahlédnutí na obecním úřadě.

  • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Sazebník úhrad za poskytování informací pro rok 2024

    Obecní úřad Liberk stanoví v souladu s ust. § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, ve spojení s ust. § 17 tohoto zákona a s nařízením č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, tento sazebník úhrad za poskytování informací (dále jen „sazebník“).

    Ceny jsou uvedeny včetně DPH

     

    I. Náklady na pořízení kopií

    1. za pořízení jednostranné kopie formátu A4 1,20 Kč/1 stranu;
    2. za pořízení oboustranné kopie formátu A4 2,40 Kč/1stranu;
    3. výše úhrady za pořízení jednostranné nebo oboustranné kopie jiného formátu než formátu A4 se stanoví jako poměrný násobek sazby, byť i částečně zaplněné, formátu A4;
    4. pokud je požadovaná informace obsažena v publikaci, kterou prodává Obec Liberk jako propagační materiál, hradí se náklady ve výši ceny příslušného výtisku, pokud se informace poskytuje formou prodeje tohoto výtisku.
       

    II. Náklady na opatření technických nosičů dat

    1. za 1 ks CD - ROM, pokud tuto formu vyžaduje žadatel 8,- Kč;
    2. za 1 ks DVD (4,7 GB), pokud tuto formu vyžaduje žadatel 8,- Kč
    3. v případě použití jiného technického nosiče dat se náklady stanoví ve výši pořizovací ceny požadovaného technického nosiče dat.
       

    III. Náklady na odeslání informace žadateli

    Ceny za odeslání poštovní zásilky se řídí ceníkem poštovních služeb České pošty s. p., platným ke dni odeslání zásilky žadateli, navýšené o základní sazbu DPH

    IV. Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací

    Hodinová sazba

    V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací (např. je-li třeba informace vyhledat v archivu, procházet rozsáhlé soubory dat apod.), účtuje Obecní úřad Liberk  žadateli za takové vyhledání informací částku 180,- Kč za každou započatou hodinu práce úředníka.

    V. vypracování odpovědi 

    vypracování jednoduché odpovědi - 50 Kč / 1 stránku 

    Poskytnutí informace je podmíněno zaplacením úhrady. Pokud žadatel  stanovenou úhradu neuhradí, Obecní úřad Liberk po 60 dnech žádost odloží.

     

    Schváleno zastupitelstvem obce Liberk dne 14.12.2022.

  • 12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

    Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.

  • 13.1 Vzory licenčních smluv

    Obec Liberk nedisponuje licenční smlouvou dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

  • 13.2 Výhradní licence

    V současné době nejsou pro Obec Liberk poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Výroční zpráva roku 2014

doc315.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 27,44 kB
Staženo: 978×
Vloženo: 14. 12. 2015

Výroční zpráva roku 2015

výroční zpráva 2015.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 274,1 kB
Staženo: 832×
Vloženo: 22. 2. 2016

Výroční zpráva roku 2016

výroční zpráva za rok 2016.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 33,53 kB
Staženo: 816×
Vloženo: 2. 2. 2017

Výroční zpráva roku 2017

Výroční zpráva 2017.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 91,8 kB
Staženo: 566×
Vloženo: 21. 2. 2018

Výroční zpráva roku 2018

DOC152.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 24,09 kB
Staženo: 480×
Vloženo: 21. 1. 2019

Výroční zpráva roku 2019

SLiberk_C2220010912490.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 313,22 kB
Staženo: 348×
Vloženo: 9. 1. 2020

Výroční zpráva roku 2020

výroční zpráva 2020.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 310,62 kB
Staženo: 243×
Vloženo: 3. 2. 2021

Výroční zpráva za rok 2021

SLiberk_C2222011811160.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 317,99 kB
Staženo: 138×
Vloženo: 18. 1. 2022

Výroční zpráva za rok 2022

SLiberk_C2223011909530.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 323,14 kB
Staženo: 60×
Vloženo: 19. 1. 2023

Výroční zpráva za rok 2023

SLiberk_C2224011908430.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 321,09 kB
Staženo: 18×
Vloženo: 19. 1. 2024

Řešení životních situací

 

Městský úřad Rychnov nad Kněžnou

Správní agendy

Odbor správních agend výkonává matriční agendy, agendy vydávání a evidence občanských průkazů a cestovních dokladů, agendy voleb a práva shromažďovacího

 

Správní činnosti a živnostenský úřad

Odbor správních činností a živnostenský úřad plní úkoly a vykonává svěřené pravomoci, které mají obecní úřady s rozšířenou působností.
 

Sociální věcí

Odbor sociálních věcí plní úkoly a vykonává svěřené pravomoci, které mají obecní úřady s rozšířenou působností.
 
Působí jako orgán státní správy na úseku sociální péče a sociálně-právní ochrany dětí v přenesené působnosti pověřeného městského úřadu a úřadu obce s rozšířenou působností. V samostatné působnosti města vykonává úkoly v oblasti sociální práce, prevence a služeb - zajišťuje sociální rozvoj v územním obvodu města.
 

Výstavba a životní prostředí

 Odbor výstavby a životního prostředí plní úkoly a vykonává svěřené pravomoci, které mají obecní úřady s rozšířenou působností.

Hospic

Odhlášení psa

odhlaseniPsa2.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 148,08 kB
Staženo: 806×
Vloženo: 27. 10. 2017

Ohlášení poplatkové povinnosti

cinnost.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 297,48 kB
Staženo: 779×
Vloženo: 27. 10. 2017

Oznámení o sdruženém plátci

sdruzenyPlatce1.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 146,62 kB
Staženo: 916×
Vloženo: 27. 10. 2017

Přihlášení psa

Ohlášení-poplatek ze psů.doc
Typ souboru: DOC dokument, Velikost: 43 kB
Staženo: 285×
Vloženo: 9. 6. 2020

Přiznání - poplatek z pobytu

Poplatek z pobytu.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 667,42 kB
Staženo: 958×
Vloženo: 26. 5. 2020

Změna vlastníka objektu k individuální rekreaci

poplatkovaPovinnost.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 138,57 kB
Staženo: 538×
Vloženo: 27. 10. 2017

Žádost o povolení kácení dřevin

Pokaceni_stromu2.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 95,42 kB
Staženo: 1,023×
Vloženo: 27. 10. 2017

žádost o přeplatek (vratka)

SLiberk_C2223111610230.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 176,04 kB
Staženo: 24×
Vloženo: 16. 11. 2023

Co když orgán žádosti nevyhoví

  • pokud povinný orgán, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
  • jestliže bude povinný orgán nečinný (nepodá požadovanou informaci, ani nevydá rozhodnutí) má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým informaci odepřel
  • proti rozhodnutí lze  podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení nebo marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v uvedeném případě  v § 15 odst. 4. 

Komu se odvolání posílá

  • odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí nebo takové rozhodnutí měl vydat

Kdo o odvolání rozhodne

  • o odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat
  • ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal nebo měl vydat. Jestliže v uvedené lhůtě o odvolání se nerozhodlo, má se za to, že bylo vydáno rozhodnutí, kterým odvolání bylo zamítnuto a napadené rozhodnutí potvzeno. Za den doručení tohoto rozhodnutí se považuje den následující po uplynutí lhůty pro vyřízení odvolání.
  • proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu

Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.

Svoz odpadu

Březen 2024
Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rozpočet

Rozpočet

Akceptované karty

MasterCardamericanvisa

 

CZECH POINT

Czech POINT

Živé obce

Živéobce.cz

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE:2
DNES:49
TÝDEN:281
CELKEM:692679

—Mš—
—Náš kostel—
—Les—
1310
—Písemní zmínka—
6
—Místní části—
—437 domů—
...