Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Rozpočet

Rozpočet

Svátek

Dnes je 26.9.2017

Svátek má Andrea

Státní svátky a významné dny na dnešek:

  • Evropský den jazyků

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Aktuální počasí

Počasí dnes:

26. 9. 2017

oblacnosde

Bude polojasno až oblačno, ojediněle přeháňky. Denní teploty 15 až 19°C. Noční teploty 9 až 5°C.

Přehrát/Zastavit Další

CZECH POINT

Czech POINT

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

  • 1. Název
    Obec Liberk
  • 2. Důvod a způsob založení
    Obec Liberk vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.
    Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
  • 3. Organizační struktura
  • 4. Kontaktní spojení
    Liberk 70
    51712 Liberk
    kancelář: 494 545 129
    starosta: 494 545 900
    správa, podatelna: sprava@obec-liberk.cz
    starosta: starosta@obec-liberk.cz
    účetní: ucetni@obec-liberk.cz
    WWW: liberk.cz
    WWW: obec-liberk.cz
    ID Datové schránky: 89kbmvf
    • 4.1. Kontaktní poštovní adresa
      Liberk 70
      51712 Liberk
    • 4.2. Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
      Liberk 70
      51712 Liberk
    • 4.3. Úřední hodiny
      pondělí7:30 - 15:00
      úterý7:30 - 15:00
      středa7:30 - 17:00
      čtvrtek7:30 - 15:00
      pátek7:30 - 13:00
    • 4.4. Telefonní čísla
      kancelář: 494 545 129
      starosta: 494 545 900
    • 4.5. Čísla faxu
      Fax není využíván.
    • 4.6. Adresa internetové stránky
      liberk.cz
      obec-liberk.cz
    • 4.7. Adresa e-podatelny

      sprava@obec-liberk.cz

    • 4.8. Další elektronické adresy
      správa, podatelna: sprava@obec-liberk.cz
      starosta: starosta@obec-liberk.cz
      účetní: ucetni@obec-liberk.cz
  • 5. Bankovní spojení
    Hlavní činnost - Běžný účet: 1240011379/0800 (Česká spořitelna, a.s.)
    Hospodářská činnost - Běžný účet: 9021-1240011379/0800 (Česká spořitelna, a.s.)
    Hlavní činnost - Dotační účet: 94-112571/0710 (Česká národní banka)
    Hospodářská činnost - Dotační činnost: 20095-112571/0710 (Česká národní banka)
  • 6.
    00275051
  • 7. DIČ
    CZ00275051
  • 8. Dokumenty
  • 9. Žádosti o informace

    Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají

     

    Zákon č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů

    Lhůty

    • Odkaz na zveřejněnou informaci - § 6 odst. l) - 7 dnů
    • Výzva k upřesnění nesrozumitelné nebo příliš obecné informace - § 14 odst. 5, písm. b) - 7 dnů
    • Informace o odložení žádosti nevztahující se k působnosti povinného subjektu - § 14 odst.5, písm. c) - 7 dnů
    • Poskytnutí informace žadateli - § 14 odst. 5, písm. d) - 15 dnů
    • Prodloužení lhůty pro poskytnutí informace ze závažných důvodů - § 14 odst. 7) - 10 dnů
    • Rozhodnutí o odvolání - § 16 odst. 3) - 15 dnů
    • Upřesnění žádosti o informaci žadatele - § 14 odst. 5, písm. a) - 30 dnů
    • Lhůta pro stížnost žadatele, který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6; kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo §14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti; kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací - § 16a odst. 3 – 30 dnů
    • Odvolání proti rozhodnutí - § 16 odst. 1) - 15 dnů

    Termíny

    • Poskytování informací dle § 5 odst. 1 způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 2) - od 1.1.2001
    • Poskytování informací z registrů způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 3) - od 1. 1. 2002

    Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

    Kdo může o informaci požádat

    • o informaci může žádat každá fyzická nebo právnická osoba, přičemž nemusí zdůvodňovat proč o informaci žádá

    Kdo informaci poskytne

    • kterýkoli státní orgán nebo orgány územní samosprávy (obce)

    Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno

    • Je-li požadovaná informace v souladu s právními předpisy označena za utajovanou informaci, k níž žadatel nemá oprávněný přístup, povinný subjekt ji neposkytne.
    • Informace týkající se osobnosti, projevů osobní povahy, soukromí fyzické osoby a osobní údaje povinný subjekt poskytne jen v souladu s právními předpisy, upravujícími jejich ochranu.
    • Pokud je požadovaná informace obchodním tajemstvím dle ust. § 17 zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, resp. dle ust. § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, povinný subjekt ji neposkytne.
    • Informace o majetkových poměrech osoby, která není povinným subjektem, získané na základě zákonů o daních, poplatcích, penzijním nebo zdravotním pojištění anebo sociálním zabezpečení povinný subjekt podle tohoto zákona neposkytne.

    Další omezení práva na informace

    • Povinný subjekt může omezit poskytnutí informace, pokud:
      1. se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům povinného subjektu,
      2. jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí povinného subjektu, pokud zákon nestanoví jinak; to platí jen do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím, nebo
      3. jde o informaci poskytnutou Organizací Severoatlantické smlouvy nebo Evropskou unií, která je v zájmu bezpečnosti státu, veřejné bezpečnosti nebo ochrany práv třetích osob chráněna uvedenými původci označením „NATO UNCLASSIFIED“ nebo „LIMITE“ a v České republice je toto označení respektováno z důvodů plnění povinností vyplývajících pro Českou republiku z jejího členství v Organizaci Severoatlantické smlouvy nebo Evropské unii, pokud původce nedal k poskytnutí souhlas.
    • Povinný subjekt informaci neposkytne, pokud:
      1. jde o informaci vzniklou bez použití veřejných prostředků, která byla předána osobou, jíž takovouto povinnost zákon neukládá, pokud nesdělila, že s poskytnutím informace souhlasí,
      2. ji zveřejňuje na základě zvláštního zákona a v předem stanovených pravidelných obdobích až do nejbližšího následujícího období, nebo
      3. by tím byla porušena ochrana práv třetích osob k předmětu práva autorského.
    • Informace, které získal povinný subjekt od třetí osoby při plnění úkolů v rámci kontrolní, dozorové, dohledové nebo obdobné činnosti prováděné na základě zvláštního právního předpisu, podle kterého se na ně vztahuje povinnost mlčenlivosti anebo jiný postup chránící je před zveřejněním nebo zneužitím, se neposkytují. Povinný subjekt poskytne pouze ty informace, které při plnění těchto úkolů vznikly jeho činností.
    • Povinné subjekty dále neposkytnou informace o 
      1. probíhajícím trestním řízení,
      2. rozhodovací činnosti soudů, s výjimkou rozsudků,
      3. plnění úkolů zpravodajských služeb
      4. přípravě, průběhu a projednávání výsledků kontrol v orgánech Nejvyššího kontrolního úřadu,
      5. činnosti Ministerstva financí podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nebo podle zákona o provádění mezinárodních sankcí.
    • Povinný subjekt neposkytne informaci, která je předmětem ochrany práva autorského nebo práv souvisejících s právem autorským (dále jen "právo autorské") , je-li v držení
      1. provozovatelů rozhlasového nebo televizního vysílání, kteří toto vysílání provozují na základě zvláštních právních předpisů,
      2. škol a školských zařízení, které jsou součástí vzdělávací soustavy podle školského zákona a podle zákona o vysokých školách,
      3. knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona,
      4. Akademie věd České republiky a dalších veřejných institucí, které jsou příjemci nebo spolupříjemci podpory výzkumu a vývoje z veřejných prostředků podle zákona o podpoře výzkumu a vývoje, nebo
      5. kulturních institucí hospodařících s veřejnými prostředky, jako jsou muzea, galerie, divadla, orchestry a další umělecké soubory.
    • Povinný subjekt neposkytne informaci o činnosti orgánů činných v trestním řízení, včetně informací ze spisů, a to i spisů, v nichž nebylo zahájeno trestní řízení, dokumentů, materiálů a zpráv o postupu při prověřování oznámení, které vznikly činností těchto orgánů při ochraně bezpečnosti osob, majetku a veřejného pořádku, předcházení trestné činnosti a při plnění úkolů podle trestního řádu, pokud by se tím ohrozila práva třetích osob anebo schopnost orgánů činných v trestním řízení předcházet trestné činnosti, vyhledávat nebo odhalovat trestnou činnost nebo stíhat trestné činy nebo zajišťovat bezpečnost České republiky.

    Jak se o informaci žádá

    Žádost o poskytnutí informace se podává

    1. ústně, tj osobní návštěvou na příslušném orgánu nebo dotazem provedeným pomocí telekomunikačního zařízení nebo
    2. písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.

    Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.

    Co musí písemná žádost obsahovat

    • označena („žádost dle informačního zákona“; „žádost dle z. č. 106/1999 Sb.“; „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“, apod.), tj., že se žadatel domáhá poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
    • musí v ní být určeno, kterému povinném subjektu je určena,
    • musí obsahovat u fyzické osoby: jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště a u právnické osoby: název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla, která žádost podává. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
    • je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické adresy podatelny povinného subjektu, pokud ji povinný subjekt zřídil. Pokud elektronické adresy podatelny nejsou zveřejněny, postačí podání na jakoukoliv elektronickou adresu povinného subjektu.
    • musí z ní být patrno o jakou informaci se žádá.
    • neobsahuje-li žádost uvedené údaje, povinný subjekt posoudí ve smyslu ust. § 14 odst. 5 zákona žádost a:
      1. brání-li nedostatek údajů o žadateli podle odstavce 2 postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
      2. v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
      3. v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,

    Jaký bude postup povinného subjektu

    • Pokud povinný subjekt žádosti, byť i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti (dále jen "rozhodnutí o odmítnutí žádosti"), s výjimkou případů, kdy se žádost odloží.
    • Povinný subjekt žádost odloží, pokud:
      1. se požadované informace nevztahují k jeho působnosti a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
      2. bránil nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, povinný subjekt vyzval žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil, avšak žadatel nevyhověl této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení.
    • Nevydá-li povinný subjekt rozhodnutí o odmítnutí žádosti, nebo pokud povinný subjekt žádost neodloží, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.

    Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví

    • pokud povinný subjekt, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
    • proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti může podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení

    Komu se odvolání posílá

    • odvolání se podává u subjektu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti

    Kdo o odvolání rozhodne

    • o odvolání rozhoduje orgán (příslušný krajský úřad), který je nejblíže nadřízeným povinného subjektu, který rozhodnutí vydal
    • ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal
    • proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.
  • 10. Příjem žádostí a dalších podání

    Podatelna

    • Ústní žádosti a stížnosti lze podávat na obecním úřadě obce v úředních hodinách.
    • Písemné podněty je třeba adresovat na adresu obecního úřadu (viz bod 4.1)
    • Elektronické podměty je třeba adresovat na elektrocnikou podatelnu obce (viz bod 4.7) nebo do datové schránky obce (viz bod 4.8)
  • 11. Opravné prostředky

    Co když orgán žádosti nevyhoví

    • pokud povinný orgán, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
    • jestliže bude povinný orgán nečinný (nepodá požadovanou informaci, ani nevydá rozhodnutí) má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým informaci odepřel
    • proti rozhodnutí lze  podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení nebo marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v uvedeném případě  v § 15 odst. 4. 

    Komu se odvolání posílá

    • odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí nebo takové rozhodnutí měl vydat

    Kdo o odvolání rozhodne

    • o odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat
    • ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal nebo měl vydat. Jestliže v uvedené lhůtě o odvolání se nerozhodlo, má se za to, že bylo vydáno rozhodnutí, kterým odvolání bylo zamítnuto a napadené rozhodnutí potvzeno. Za den doručení tohoto rozhodnutí se považuje den následující po uplynutí lhůty pro vyřízení odvolání.
    • proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu

    Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.

  • 12. Formuláře

    Formuláře

    Odhlášení psa Staženo: 240x | Datum vložení: 12.10.2016

    Ohlášení poplatkové povinnosti Staženo: 212x | Datum vložení: 12.10.2016

    Oznámení o sdruženém plátci Staženo: 358x | Datum vložení: 12.10.2016

    Přihlášení psa Staženo: 369x | Datum vložení: 12.10.2016

    Přiznání k placení místního poplatku - ubytovací a rekreační poplatek Staženo: 383x | Datum vložení: 12.10.2016

    Žádost o povolení kácení dřevin Staženo: 358x | Datum vložení: 12.10.2016

    Žádost o přeplatek (vratku) Staženo: 378x | Datum vložení: 12.10.2016

  • 13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací

    Řešení životních situací

     

    Městský úřad Rychnov nad Kněžnou

    Správní agendy

    Odbor správních agend výkonává matriční agendy, agendy vydávání a evidence občanských průkazů a cestovních dokladů, agendy voleb a práva shromažďovacího

     

    Správní činnosti a živnostenský úřad

    Odbor správních činností a živnostenský úřad plní úkoly a vykonává svěřené pravomoci, které mají obecní úřady s rozšířenou působností.
     

    Sociální věcí

    Odbor sociálních věcí plní úkoly a vykonává svěřené pravomoci, které mají obecní úřady s rozšířenou působností.
     
    Působí jako orgán státní správy na úseku sociální péče a sociálně-právní ochrany dětí v přenesené působnosti pověřeného městského úřadu a úřadu obce s rozšířenou působností. V samostatné působnosti města vykonává úkoly v oblasti sociální práce, prevence a služeb - zajišťuje sociální rozvoj v územním obvodu města.
     

    Výstavba a životní prostředí

     Odbor výstavby a životního prostředí plní úkoly a vykonává svěřené pravomoci, které mají obecní úřady s rozšířenou působností.

    Hospic

  • 14. Předpisy
    • 14.1. Nejdůležitější používané předpisy

      Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje

      • Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů
      • Ústavní zákon č. 2/1993 Sb., o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky
      • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
        (upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací).
      • zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů
      • zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech, ve znění pozdějších předpisů
      • zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů
      • zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů
      • zákon č. 200/1990 Sb. o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů
      • zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů, v platném znění
        (Tento zákon upravuje používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinností stanovených tímto zákonem).
      • zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
      • zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, ve znění pozdějších předpisů
      • zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění
        (upravuje postup orgánů moci výkonné, orgánů územních samosprávných celků a jiných orgánů, právnických a fyzických osob, pokud vykonávají působnost v oblasti veřejné správy).
      • zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích

      Úplné znění právních předpisů

    • 14.2. Vydané právní předpisy

      Obec Liberk vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
      Úřední deska

      Právní předpisy obce a jejich evidence jsou k nahlédnutí na obecním úřadě.

  • 15. Úhrady za poskytování informací
    • 15.1. Sazebník úhrad za poskytování informací

      Sazebník úhrad je vypracován v souladu s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím.

      Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy. V případě, že není úhrada provedena, informace se nevydává.

      V sazebníku nejsou uvedeny položky:

      • poštovní a jiné poplatky, které stanoví tafity České pošty
      • poplatky, stanovené zákonem č. 368/1992 Sb., o správních poplatcích
      • náklady za práci a za kopie archiválií, které si účtují státní archivy
      • náklady, které uhradil obecní úřad dodavatelům v souvislosti s vyžádáním informací

       

      Popis Cena

      Sazebník úhrad za poskytování informací

      Vyhledání 1 dokladu a možnost do něho nahlédnout Kč 10,-/stránka A4
      Kopie listin, zákona, vyhlášek, usnesení, ap.

      Kč 1,50/stránka A4

      Kč 3,50/stránka A3

      Vypracování písemné odpovědi - jednoduché Kč 50,-/stránka A4
      Vypracování písemné odpovědi od jiného úřadu Kč 150,-/stránka A4
      Podání ústní odpovědi na rámec drobné informace Kč 50,-/hodina
      Individuální jednání za každou započatou hodinu Kč 50,-

       

      Celková sazba je dána součtem všech vykalkulovaných položek v jednotlivých položkách sazebníku.

    • 15.2. Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

      Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.

  • 16. Licenční smlouvy
    • 16.1. Vzory licenčních smluv

      Obec Liberk nedisponuje licenční smlouvou dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

    • 16.2. Výhradní licence

      V současné době nejsou pro Obec Liberk poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

  • 17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

    Výroční zprávy

    Výroční zpráva roku 2014 Staženo: 355x | Datum vložení: 14.12.2015

    Výroční zpráva roku 2015 Staženo: 268x | Datum vložení: 22.02.2016

    Výroční zpráva roku 2016 Staženo: 190x | Datum vložení: 02.02.2017

  • Poskytnuté informace